Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster - Deventer op 24 februari 2018 interview

3.0

Mijn moeder woonde op de derde verdieping met bewoners die allemaal slecht ter been waren. Bij brand mogen liften niet gebruikt worden en dan blijft de trap over. Heel veel bewoners binnen de accommodatie maken gebruik van een scootmobiel. De capaciteit van de lift is nooit voldoende om 20 à 30 bewoners te evacueren. De gemaakte afspraken werden niet nagekomen. Als ik vragen of opmerkingen had dan kreeg ik hier een hele slecht terugkoppeling van. Als ik een verzoek had dan duurde het heel lang voordat dit in behandeling werd genomen. Ik had met de verpleging afgesproken dat ze elke drie maanden een samenvatting van het dossier zouden sturen, maar ik heb dit nooit gekregen. De ergste incidenten zijn daar ook nooit in genoemd. Ik moet daar dan achteraan gaan bellen. Later bleek de mogelijkheid te zijn dat ik online het dossier kon inzien, maar dit is nooit eerder aangegeven. Ze gingen verder wel goed met mijn moeder om. Ze waren vriendelijk en behulpzaam.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster - Deventer

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zorggroep Solis vindt het bijzonder spijtig dat gedurende het verblijf van uw moeder op locatie de zorg en/of de dienstverlening niet naar wens is verlopen. Graag zouden wij met u in contact willen komen om uw bevindingen persoonlijk met u te bespreken. Uw mening is voor ons heel waardevol en helpt ons bij de continue verbetering van de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening. Wij willen u dan ook graag verzoeken contact op te nemen met onze manager wijkencluster, Laura Steman, om uw bevindingen persoonlijk met haar door te nemen. Laura is rechtstreeks bereikbaar op telefoonnummer: 06 - 107 378 42.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.