Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster - Deventer op 7 februari 2019

• Ziekte van Alzheimer

Sinds 10 maanden is mijn vrouw hier opgenomen vanwege alzheimer  heb haar 6 jaar thuis verzorgd tot het onhoudbaar werd we wisten dat het een keer moest gebeuren en hadden bij verschillende huizen rondgekeken maar groote voorster sprong er echt uit warm liefdevol en en kundig sinds 3 weken heb ik ookdaar een aanleunwoning wat me zeer goed bevalt er wordt heel veel gedaan met de mensen  activiteiten muziek  knutselen enz. Mede door activiteiten begeleiders gastvrouwen en vrijwilliegers  verpleegkundige waren zelfs op hun vrije avond  dinsdagavond bij het familie buffet om het goed te doen verlopen huld voor allen..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.