Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 20 februari 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

We worden altijd actief geïnformeerd als er iets met mijn moeder is en dat vind ik heel prettig. Als ik een vraag heb, wordt daar serieus op gereageerd. Mijn moeder wordt met veel aandacht en respect behandeld. Het gebouw is wat oud en gedateerd, maar verder wel prima. Het zou wat frisser qua kleurstelling kunnen. Ze hebben er een binnentuin, er lopen wat kippen en konijnen en er is contact met de omgeving buiten de tuin. Je kan er ook wel buiten zitten. Het heeft een prettige sfeer. Ze hebben een grote pool aan vrijwilligers die dingen ondernemen met de bewoners. Ze maken ook gebruik van stagiaires en ik vind het wel heel goed dat ze die opleiding bieden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.