Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Spikvoorde

M.C. Escherweg 2 7425 RJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Spikvoorde - Deventer op 15 februari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn appartement prima en ruim genoeg voor een persoon. Het zijn mooie appartementen. Het putje in de badkamer stinkt iedere dag. Ik moet dat iedere dag doorspoelen. Ze doen er verder niet veel aan. Het schoonmaken kan beter maar ze hebben er te weinig tijd voor. Ik word drie keer per week gedoucht. Dat gaat op een fijne manier en rustig. De omgang is goed. Een praatje hebben ze geen tijd voor of slechts een enkele keer. Dat vind ik wel jammer. Als er echt iets is, dan luisteren ze naar me. Ik kan hier goed wonen en leven met de zorg die ik krijg. Ik eet beneden. En als je ziek bent, mag je eten op je kamer. De kwaliteit van het eten valt wel mee. Een enkele keer is het niet al te warm. Het is beetgaar maar dat vind ik fijn. Ik doe mee met sjoelen, borduren en breien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Spikvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.