Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 4 april 2017 Interview

De medewerkers gaan verschillend met mijn moeder om. Over het algemeen zijn ze empathisch op een professionele manier en dat vind ik goed. Er zijn hier personeelsveranderingen en dan vind ik dat ze niet altijd voldoende op de hoogte zijn. Ik vind dat wel begrijpelijk. Mijn moeder kan zelf niet zo veel meer aangeven en dan vind ik dat er wel goed naar mij geluisterd wordt. Ik word begrepen. Het gebouw is enigszins gedateerd en heeft bijvoorbeeld nog een bruin cafeetje, maar ik vind dit wel passen bij de generatie van mijn moeder. Het is hier een rustige omgeving en dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.