Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 1 augustus 2018

9.3
  • Ziekte van Alzheimer

Helaas moest mijn moeder worden opgenomen in het verpleeghuis. Maar de zorg en betrokkenheid van alle werknemers-van verzorging tot receptie- is heel erg goed. We voelen ons gehoord en het team doet van alles om het mijn moeder zo goed mogelijk naar de zin te maken. Contact met arts en psycholoog is ook goed en laagdrempelig. Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd in het huis en de sfeer op het binnenplein is gezellig. Er is een leuk authentiek cafe en een supermarktje en een gezellige binnenplaats. Helaas is er 's avonds wat weinig personeel op de groepen door de bezuinigingen maar dit wordt zo goed mogelijk opgevangen door degenen die er wel zijn. Ondanks de verdrietige situatie (opname) zijn wij erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.