Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik merk dat de medewerkers weinig tijd hebben voor de patiënten. Ik denk dat dit te maken heeft met de bezuinigingen. Zo merk ik dat in de huiskamer vaak geen toezicht aanwezig is. Ook hebben de medewerkers weinig tijd om bijvoorbeeld mijn familielid naar het toilet te begeleiden. Als ik iets aangeef, vind ik dat er niet goed naar mij wordt geluisterd. Op mijn opmerkingen met betrekking tot de bril van mijn familielid wordt geen acht geslagen. De kamer waarin mijn familielid verblijft is op zich prima. Deze heeft ruimte voor een bed, een tafeltje en twee stoelen. Naast deze kamer ligt het toilet en de douchegelegenheid. Het uitzicht is prima, want mijn familielid kijkt uit op een weg met bomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.