Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 4 april 2017 Interview

Ik merk dat het de laatste tijd moeilijker is voor de medewerkers om te doen wat ze willen. Dat ligt volgens mij aan de tijdsdruk en daar kunnen ze niets aan doen. Als mijn moeder bijvoorbeeld een belletje geeft, dan komen ze zo snel mogelijk, maar ze gaan ook weer snel weg. Ik vind dat het praatje dan ontbreekt en dat vind ik heel jammer. Mijn moeder heeft dat juist zo nodig. Mijn moeder mag op haar kamer eten, als ze dat aangeeft en ze krijgt een extra kopje thee en daar zorgen ze echt heel goed voor. Ook als mijn moeder onredelijk is, gaan ze daar goed mee om. Mijn moeder kan deelnemen aan bloemschikken en ze hebben zangactiviteiten of ze nemen haar mee naar het winkeltje hier. De daginvulling vind ik heel belangrijk. Het is hier heel groen, de kamers zijn keurig verzorgd en de hallen worden extra aangekleed met de feestdagen. Ze hebben hier een interne kapper en er wordt veel aandacht besteed aan de persoonlijke verzorging zoals nagels en haren verzorgen. Ik vind hier veel rust in de manier waarop er voor mijn moeder gezorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.