Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Je voelt je welkom in Bleerinck. Het is de laatste tijd wel wat minder geworden door personeelsgebrek. Dan is er te weinig toezicht op de huiskamer. Persoonlijk merkt mijn man er weinig van, maar ik zie dat de bewoners die bezig gehouden moeten worden, dat die onrustiger worden. Dat vind ik heel jammer. Daar gaat de kwaliteit door achteruit in de zorg en aandacht die de bewoners nodig hebben. Er is te weinig tijd voor de mantelzorger. Mijn man kan zelf niet praten en dan zou het fijn als iemand van de verpleging mij kan vertellen wat mijn man heeft meegemaakt die dag. Sommigen nemen hier gelukkig wel de tijd voor. Ik heb verder geen klachten over de mensen van de verzorging. Ze doen hun best en zijn aardig. Zowel naar mijn man als naar mij toe. Ik word altijd gegroet. Ik zou het wel fijn vinden als mijn man wat meer gestimuleerd wordt om activiteiten te ondernemen. Nu weet ik dat dit voor hem lastig gaat omdat hij niet kan lopen en praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.