Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 4 april 2017 Interview

Mijn man heeft naar mijn gevoel een streepje voor met de medewerkers, omdat hij hier al een lange tijd is. Er wordt echt goed voor hem gezorgd, daar heb ik niets op aan te merken. Als ik nieuwe kleding heb gekocht dan doen ze dat bij hem aan en dat gaat altijd goed. Als er iets niet goed is, dan wordt daar aandacht aan besteed. Hoe het met mijn man is. Dan kan ik eventueel een familiegesprek aanvragen en dat vind ik goed. Dit is een mooi gebouw, de uitstraling vind ik goed. Het heeft hier aparte afdelingen en rondom is er een tuin met terrasjes waar je lekker buiten kan zitten. Er is hier een fitnessruimte, mannenpraatgroep een grote zaal waar muziek gemaakt kan worden en sjoelen, voor dames een breigroepje en een zanggroep. Er is genoeg te doen voor degenen die dat willen. Er is elke zondagmorgen een kerkdienst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.