Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder is een ander verpleeghuis geweest, hierdoor kan ik beter een vergelijking maken. Hier zijn het kleinere woongroepen van ongeveer zeven bewoners. De groepen zijn goed ingedeeld naar wat de bewoners kunnen en hun ziektebeeld. Mijn moeder heeft een eigen kamer die ze met niemand hoeft te delen. Het is een prima kamer. Het is net een klein appartementje. Het is perfect. Ik vind het minder goed dat er de laatste twee maanden geen toezicht is op de huiskamer op bepaalde tijden. Het gebeurt meestal 's middags als wij op bezoek zijn en dan gebeuren er vervelende dingen. Zo is het voorgekomen dat er bij een bewoonster de broek afzakte en dan was er niemand om haar te helpen. Ik merk dat de bewoners er onrustig van worden. Bij navraag werd mij verteld, dat dit puur komt door de bezuinigingen. Er is gewoon geen geld voor. Dat vind ik niet kunnen. Qua verpleging en verzorging is het perfect. Er wordt geluisterd naar mij en mijn moeder. Dat mijn moeder hier kwam was zij vermagerd en had allerlei verwondingen, hier is zij weer helemaal opgeknapt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.