Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck

Spehornerbrink 1 7812 KA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck - Emmen op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder woont er al een aantal jaar. Per januari van dit jaar is zorg die gegeven wordt anders en beperkt geworden, dit is allemaal terug te voeren op de bezuinigingen van hogerhand. Het personeel doet namelijk wel zijn stinkende best om de kwaliteit hoog te houden. De vertrouwde gezichten in de verzorging waren in ene weg en mijn moeder kreeg allemaal nieuwe gezichten te zien. Hierdoor merkte ik dat mijn moeder onrustiger werd. Mijn moeder wilde mee terug naar huis en was hier vrij standvastig in, terwijl dit voorheen makkelijker om te buigen was. Gelukkig is dit sinds enige weken weer beter aan het worden. Waar ik bij de Bleerinck tevreden over ben, is dat ze er alles aan doen om de bewoners actief en blij te houden. Op de huiskamer mogen de bewoners helpen bij het bereiden van de maaltijd. Dat vind ik prima. Dit zijn activiteiten die zij thuis ook altijd deed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Bleerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.