Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree

Venkel 6 7891 DZ Klazienaveen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree - Klazienaveen op 3 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan goed afspraken maken met de verzorging. Ik verzorg bijvoorbeeld de haren van mijn schoonmoeder en zij passen de zorg aan aan mijn agenda. Ze douchen haar dan op een andere dag. Ik zou graag willen dat ze meer met mijn moeder ondernemen, afgestemd op haar behoefte. Nu zit ze op een stoel en doet niets. Ze zou dan meer zin in het leven kunnen krijgen. Er worden weinig activiteiten aangeboden. Het zou fijn zijn wanneer ze bijvoorbeeld kan wandelen of fietsen, omdat ze daar van houdt. Er wordt niet altijd naar mij geluisterd. Mijn schoonmoeder eet nu haar pap op. In het verleden lustte ze geen pap. Daar wordt nu geen rekening mee gehouden. Dat vind ik niet fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.