Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree

Venkel 6 7891 DZ Klazienaveen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree - Klazienaveen op 6 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder zit er nog niet zo lang. We hebben tot nu toe wel positieve ervaringen. Ik zie dat mijn moeder er goed verzorgd uitziet. Ze wordt goed gewassen en gekleed. Ze loopt niet in vuile kleding. Mijn moeder is zelf ook tevreden. Ik voel dat ze daar op haar plek zit. Er wordt naar ons geluisterd. Ik vind de verzorgers allemaal even vriendelijk. Als ik vragen heb kan ik bij ze terecht. De omgang met mijn moeder vind ik heel prettig. De verzorgers reageren heel leuk op haar. Ik voel mij welkom als ik daar kom, omdat ze leuk reageren als ik binnenloop.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.