Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree

Venkel 6 7891 DZ Klazienaveen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Tangenborgh

Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree - Klazienaveen op 1 april 2017 Interview

Mijn persoonlijke ervaring met de medewerkers is verschillend. De één heeft veel aandacht voor mijn moeder, dat ze er netjes en keurig uit ziet, dan zie ik dat er iemand de tijd voor haar heeft genomen. De ander vind ik van hot naar her vliegen en dan vind ik dat er geen rust is in de huiskamer. Ik mis dan dat ze bijvoorbeeld zingen of spelletjes spelen of andere activiteiten met mijn moeder doen. Ik denk dat dat komt door te weinig personeel en dat vind ik heel slecht. Ik heb bijvoorbeeld regelmatig dat mijn moeder alleen in de huiskamer zit, zonder personeel en dat vind ik onverantwoord. Ik vind het een nadeel dat mijn moeder voor de televisie neer gezet wordt en dat er weinig aandacht voor haar is. De medewerkers willen wel aandacht geven, maar dat kunnen ze niet, ze doen wel hun best. Ze proberen het hier zo gezellig mogelijk te maken en het is hier schoon. Vrijdags komen er voor het weekend bloemstukjes op tafel die de bewoners zelf maken. Familieleden nemen af en toe iets lekkers mee. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Verpleeghuis De Weegbree? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.