Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum De Etgaarde - Oosterhesselen op 21 augustus 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel erg blij met mijn appartement. Alles wat ik nodig heb is ruimschoots aanwezig. Geen enkele klacht over. Ik vind dat aan de zorg die ik krijg nog wel eens wat schort. Ik heb het idee dat niet iedereen vakbekwaam is en voor zijn taken. Vooral in het begin dat ik hier kwam was dat nog wel eens een probleem. Maar ik kan met iedereen goed overweg. Iedereen doet zijn best en ze zijn altijd aardig en vriendelijk. Voor een luisterend oor is zo nu en dan wel even tijd. Ik krijg wel eens de indruk dat het personeel onderling niet zo geweldig met elkaar communiceert. En wat ik wel merk is dat er toch wel een behoorlijk personeelsgebrek. En daardoor krijg ik wel vaak andere gezichten aan mijn bed. En niet iedereen weet hoe hij of zij met mijn handicap moet omgaan. En dan moet je zelf uit leggen hoe je geholpen wilt worden. Ik heb er best wel moeite mee dat ik zoveel in heb moeten leveren. Ik ben er nu wel redelijk aan gewend. En ik ga nog wel eens met de scootmobiel het dorp in. En het eten vind ik ook erg lekker en voldoet aan mijn wensen. Ik ga ook altijd eten en koffiedrinken met de rest van de bewoners. Ook goed voor de sociale contacten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum De Etgaarde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.