Waardering van Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum St. Franciscus - Coevorden op 31 juli 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer ben ik bijzonder blij mee. Alles is lekker ruim en ik kan overal goed komen met mijn rollator. En ik heb een prachtig uitzicht. Het enige vervelende is dat ik soms rook van andere appartementen binnen krijg via het ventilatiesysteem. Het verplegend personeel is, wat de vaste kern betreft, prima. Maar ik zie ook heel veel verschillende gezichten van stagiaires en invalkrachten. Dat vind ik niet zo leuk. Je krijgt geen vertrouwensband met deze mensen en dat vind ik eigenlijk best belangrijk. Maar als je ze echt nodig hebt en je bent echte zorg nodig, dan zijn ze er wel. Als ik eens een luisterend oor nodig heb zijn er wel voor mij. Er zijn een paar, oudere, verpleegsters waar ik wel goed met mijn verhaal terecht kan. Afspraken kan ik goed maken hier en ze worden ook goed nagekomen. Als ik bijvoorbeeld een monteur nodig heb hoef ik maar te bellen en meestal zijn ze er dezelfde dag nog. Nooit geen problemen over gehad. Ik voel mij hier echt op mijn gemak. Er wordt goed op mij gelet en dat geeft mij wel een veilig gevoel. Ik zou hier nog wel graag een poosje willen blijven. Het bevalt mij nog heel erg goed op deze aardbol en ik vermaak mij de meeste dagen prima hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Tangenborgh, Woon- en Zorgcentrum St. Franciscus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.