Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe

uit 11 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe - Kruiningen op 6 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken gaan over het algemeen wel goed. De behandeling is prima. Mijn moeder wordt gewoon goed verzorgd. Ze zijn hartstikke lief voor haar. Ik zie de medewerkers niet zo veel. Ik kom en ga bij mijn moeder zitten. Ze zijn er bij die ik heel goed vind. Maar zijn er ook bij die ik niet zo goed ken. Het luisteren verschilt nogal. Het loopt nog wel eens verkeerd. Met vakantie aanduidingen en dat soort dingen. Ik kan de dagindeling zien, dit vind ik prima. De accommodatie vind ik heel goed. Het is kleinschalig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.