Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe

uit 11 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe - Kruiningen op 7 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn man heeft een mooie ruime kamer en is toegankelijk voor de rolstoel. De kamer is netjes. De kamer wordt elke morgen schoongemaakt, maar stoffen doen we zelf ook nog en ik trek de stofzuiger er nog wel eens door heen. Als ik een vraag heb krijg ik altijd antwoord. Er wordt goed naar me geluisterd. Ze leggen me ook dingen uit. Dat vind ik fijn. Ik krijg de informatie via de email van Ter Weel. (rapportage). Ik ben daar heel tevreden over, ze schrijven alles hierin op. De medewerkers zijn goed, ze zijn vriendelijk. Ik kom iedere dag en doe dan ook klusjes voor ze. Mijn man kan niks zelf meer, heeft alle verzorging nodig. Ik ben blij met de verzorging die hij krijgt. Hij ziet er altijd keurig uit. De medicatie loopt volgens afspraak. De medewerkers komen 's morgens en 's avonds op de afgesproken tijdstippen bij hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Hof Cruninghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.