Waardering van Zorggroep Ter Weel, Ter Weel Goes - Goes op 5 maart 2010

5.8

Ik vond over het algemeen dat er te weinig tijd was voor persoonlijk contact met de bewoners. Ze hadden het drukker met elkaar dan met de cliënten. Als ik daar binnenkwam zaten de mensen in een woonkamer, mijn vader begon te huilen als hij mij zag van geluk. Mijn vader heeft hier 16 jaar in een kamer voor 6 personen gezeten en hij had één kastje voor zichzelf. Mijn vader had een beroerte gehad en lag op de verpleegafdeling. Verpleeg- en verzorghuis waren naast elkaar en mijn moeder lag in het verzorgingstehuis. Mijn moeder bleef altijd op de kamer, ook met het eten, want ze was slecht ter been. Ze had hier ook niet echt behoefte aan. Het personeel had geen tijd voor de mensen die er zitten. Als ik dan kwam, moest hij zichzelf scheren. Ook zaten er etensresten op kleding. Mijn vader was vroeger een vooraanstaand persoon. Mijn ervaring is wel al van een aantal jaren geleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Ter Weel Goes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.