Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg

uit 9 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg - Rilland op 7 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken worden nagekomen. Veel contact verloopt mondeling met het personeel. Alles wordt precies nagekomen wat mij beloofd is. Jongere medewerkers nemen het niet zo nauw als oudere medewerkers, hier erger ik mij wel eens aan. Volgens mij is er te weinig personeel, dit zullen de bezuinigingen wel zijn. De medewerkers zijn er zelf ook van overtuigd dat het niet helemaal goed is verlopen met de persoonlijke verzorging van mijn vrouw op het begin, maar momenteel verloopt het allemaal wel goed. Dat het minder liep had te maken met de jongere medewerkers, die hun draai nog moesten vinden. De één voelt wat voor het werk en de ander werkt om geld te verdienen, zo ervaar ik het. Er zijn veel zorgbehandelingen nodig bij mijn vrouw en wat ik ervan meekrijg gaat goed. Mijn vrouw kan dit zelf namelijk niet meer aangeven. Ik zie als een medewerker terug is van pauze dat zij aangeeft aan mijn vrouw dat zij weer terug is van pauze, dit vind ik goed. Ik kan aan mijn vrouw haar lichaamstaal aflezen dat zij het prettig vindt met de meeste medewerkers om haar heen. Ik word geïnformeerd over de algemene verzorging en behandeling van mijn vrouw, maar ik word ook overal bij betrokken. Ook word ik uitgenodigd voor vergaderingen zodat ik informatie inwin en zelf mijn zegje kan doen. De medewerkers luisteren naar mij. Als ik wat te zeggen heb, krijg ik wedervragen en er wordt rekening gehouden met mijn wensen. Wat ik vraag wordt uitgevoerd, want dat controleer ik wel. Ik zie zelf dat het gebouw schoon is en zij doen hun best om alles een huiselijke sfeer te geven. Ook kan ik makkelijk naar binnen, omdat ik een pasje heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.