Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg

uit 9 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg - Rilland op 7 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken gaan prima. De contacten zijn gewoon goed. Wat je afspreekt gebeurt gewoon. Het is er pas opgestart. Verder gaat het wel goed. Er wordt genoeg aandacht besteed. De omgang met mij en mijn vrouw is gewoon goed. Er wordt goed geluisterd. Als je wat vraagt krijg je gelijk antwoord. Als ze het niet weten wordt doorgespeeld. Dat gaat prima. Voor zover ik de informatie kan beoordelen is het wel goed. De accommodatie is splinternieuw. Die is gewoon goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum De nieuwe Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.