Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Gasthuis

uit 15 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Gasthuis - Goes op 15 december 2015 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn kamer te klein, ik heb te weinig ruimte voor al mijn meubels. De verzorging is prima, omdat ze hier alles doen, terwijl ze weinig tijd hebben door de bezuinigingen. Ze moeten echt rennen. Ook word mijn kamer goed schoongemaakt in hoeverre ze dat kunnen doen in drie kwartier. We krijgen een heel boek met de activiteiten en ook in de lift is alles te zien wat we kunnen doen. Er is van alles te beleven van een oliebollenfeest tot kerststukjes die kinderen komen brengen, ik vind dat ze goed hun best doen. Er is niet veel tijd voor een praatje door de medewerkers dat vind ik wel jammer. Als ik een afspraak heb in het ziekenhuis en niemand kan mee, dan zoeken ze gewoon iemand anders , dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.