Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Maria-Oord

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Maria-Oord - Hansweert op 17 december 2015 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn kamer uitmuntend en het is hier heel groot. Ik heb genoeg ruimte en ze houden alles ook lekker schoon. Ik vind de meeste medewerkers goed, alleen zijn er een aantal die vergeetachtig zijn, maar ja, we hebben ook zo veel bewoners! Ik vind dat ze de verzorging ook heel goed doen. We hebben een krantje waar alle activiteiten en verjaardagen in staan. In de lift hangt ook genoeg informatie. En ze houden gewoon alles goed bij, ook wat betreft de medicatie, ik krijg alles op tijd. En het eten is ook goed. Heel soms vergeten ze weleens een nieuw vuilniszakken in het emmertje te doen, maar dan kan ik dat gewoon zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Maria-Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.