Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Randhof

uit 34 waarderingen

Informatie over

Waardering van Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Randhof - Goes op 30 december 2021

Wij zijn, als directe familieleden, heel tevreden over de empathische wijze waarop de verplegenden en verzorgenden zijn omgegaan met onze broer en zwager. De verpleging en verzorging was uitstekend. Tijdens goed voorbereid periodiek overleg met zowel de huisarts als ons werd de situatie besproken en werden afspraken over medicatie en het inschakelen van externen besproken. Vanuit Randhof heeft men alles gedaan om de verpleging en verzorging zo goed mogelijk te regelen om de kwaliteit van leven van onze broer en zwager zo optimaal mogelijk te maken. Dat was lang niet altijd eenvoudig, maar de verplegenden en verzorgenden hebben er alles aan gedaan om de externe adviezen in hun dagelijkse zorg en aandacht op te nemen. Ook de welzijnswerkers in de Huiskamer hebben hun uitstekende best gedaan om hem fijne momenten te bezorgen. Kortom, lof alom voor Randhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ter Weel, Zorgcentrum Randhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.