Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

7.8

De accommodatie is prima. Ik eet beneden in het restaurant en ook drink ik er koffie. Het eten is goed, daar is niets van te zeggen. Er wordt goed schoongemaakt en alles ziet er fris en netjes uit. Mijn kamer is wat klein, zeker i.v.m.met mijn rolstoel en de rollator. De afspraken worden goed nagekomen. Het personeel komt niet altijd op tijd, maar als ik bel, dan komen ze direct. De verpleging is goed. Ik heb veel zorg nodig, zoals 2 x in de week douchen, wassen en naar het toilet gaan. Mijn medicatie krijg ik van het huis. De omgang met de medewerkers is prima. Ik kan goed met hen op;schieten. Er wordt goed naar mij geluisterd. Fijn dat er een zuster is die een luisterend oor voor mij heeft. Ze ziet het direct als er iets is en dan kunnen we er over praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.