Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

De accommodatie is prima. Ook mijn kamer is heel goed. Er wordt goed schoongemaakt; alles is hier fris en netjes. De omgang met de medewerkers is prima. Ik krijg genoeg aandacht. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed naar mij geluisterd en ik krijg altijd goed antwoord. De zorg sluit goed aan bij mij en de kwaliteit van leven past bij mij. De verpleging is goed. Ik heb niet veel zorg nodig en kan nog aardig uit de voeten. Wel word ik geholpen met douchen en met mijn medicatie. De afspraken worden goed nagekomen en het personeel komt op tijd. Er zijn hier regelmatig activiteiten en daar doe ik soms aan mee. Dit is een goed tehuis; ik heb het hier prima naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.