Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

7.3

De afspraken gaan goed. De verpleging vind ik uitstekend. De sfeer hier in huis vind ik heel plezierig, respectvol en positief. Wat ik jammer vind is dat er veel te weinig mensen rondlopen om te verzorgen. Ik ben zelf gelukkig niet zo hulpbehoevend. Ik merk het wel aan andere bewoners dat zij vaak hulp nodig hebben. Ik ben verder niet tevreden over de broodmaaltijden hier. Dat kan beter. Het liefste had ik bijvoorbeeld verpakt brood gehad. De verpleegsters zijn hier heel lief. Het gebouw is niet echt van deze tijd. Helaas is er weinig privacy. Ook is er maar 1 tv in de woonkamer. De toiletten zijn helaas ook niet toegankelijk. Tot slot ben ik tevreden dat ik hier voor tijdelijk een plaatsje kreeg en zou het daarom ook aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.