Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

De omgang met de medewerkers is goed. Ze zijn aardig, maar ze hebben alleen geen tijd voor een praatje. De accommodatie is heel goed, ook in het restaurant. Het eten is prima, daar heb ik geen klachten over. Mijn kamer is mooi; ik heb hier alles. Er wordt goed naar mij geluisterd en als ik een vraag heb, dan krijg ik goed antwoord. De kwaliteit van leven is prima en past goed bij mij. De verpleging is heel goed en ze doen goed hun best voor mij. De afspraken worden goed nagekomen; de mensen zijn altijd op tijd. Mijn kamer wordt goed schoongemaakt, ook daarover heb ik geen klagen. Ik heb het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.