Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

9.3

Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik word goed gehoord en het personeel is altijd bereidwillig. De omgang met de medewerkers is heel goed. De kwaliteit van leven is goed en past bij mij, ondanks mijn beperking. De afspraken worden goed nagekomen; de mensen zijn altijd op tijd. Ook als ik bel, dan zijn ze er direct. De verpleging is heel goed. Ze verzorgen mijn medicatie en dat is perfect, altijd op tijd. Mijn kamer is mooi; ik heb hier alles wat ik nodig heb. Ik eet op mijn kamer; het eten is prima. Alles wordt goed schoongemaakt. De hele accommodatie ziet er verzorgd uit. Het is hier goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.