Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

8.7

Er wordt heel goed naar mij geluisterd en goed met mij meegedacht. Ook als ik een vraag heb, dan krijg ik goed antwoord. De accommodatie is heel goed. Ik eet graag beneden. Het eten is heel goed en smakelijk. Er is hier genoeg te doen en ik doe graag mee aan allerlei activiteiten. Mijn kamer is mooi. Er wordt goed schoongemaakt en alles ziet er fris en netjes uit. De omgang met de medewerkers is heel goed; ze zijn heel vriendelijk. De verpleging is prima. Ik word goed geholpen en verzorgd. De kwaliteit van leven is goed en past prima bij mij. De afspraken worden goed nagekomen. Het personeel is op tijd en altijd goed bereikbaar. Ik heb het hier heel er goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.