Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

7.0

Ik ben over het algemeen erg tevreden, maar ik wil naar huis. Ik heb weinig afspraken. Het toilet is een obstakel. De rest laat het personeel aan mij over. Hier ben ik wel tevreden over. De tijdstippen zijn niet allemaal op tijd. Bijvoorbeeld met het eten. De kwaliteit van de verpleging is soms goed en soms niet goed. Dit heeft alles te maken met aandacht. Het personeel is over het algemeen wel aardig. De accommodatie is wel redelijk hier. Ik vind het wel vervelend dat mijn kamergenoot mij 's nachts wakker houdt. Voor iemand die de zorg echt nodig heeft zou ik het wel aanbevelen. Echter wel met de nodige maatregelen. Hierbij horen bijvoorbeeld: de inrichting van het huis en de zorg voor een goede nachtrust.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.