Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

7.7

Ik ervaar hier onderbezetting. Ik pas mij goed aan. De afspraken gaan hier prima. Dit geldt ook voor de algehele zorgkwaliteit. Het is nogmaals jammer dat er niet genoeg personeel is. De meiden zijn lief en zorgzaam. Ik ben erg bekend hier in Lekkerkerk en dat is wel prettig met de omgang met andere mensen. Ik ken geen problemen met personeel en er wordt goed geluisterd bij vragen. Qua accommodatie: het is in mijn kamer niet ruim. Gelukkig heb ik de kamer voor mijzelf alleen. Het staat hier bekend als een goede zorginstelling. Hier pas ik mij bij aan. Ik zou het hier aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.