Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 13 juli 2017 interview

7.7
  • Dementie

Ik vind dat ze heel veel notitie nemen mijn moeder en met name van ons, als familie. Mijn vader is ook vrijwilliger in de instelling. Ik vind de manier, zoals de medewerkers met mijn vader omgaan, gewoon super. Dat geeft mij heel veel rust. Ze doen ook leuke dingen met mijn moeder zoals wandelen en onderweg een ijsje eten. De activiteiten begeleiding regelt bij de gemeente vrijkaarten voor optredens naar Frans Bauer en Rob de Nijs. Mijn moeder word heel goed verzorgd. Ze heeft een gedeelde kamer en badkamer. Mijn moeder vind het vreselijk om onder de douche te gaan. Dus wordt ze dagelijks gewoon gewassen, en als er tijd is, wordt ze in bad gedaan. Dat vind ik fijn. Er wordt op de afdeling gekookt. Als mijn moeder nog mee zou kunnen helpen met de voorbereiding, dan kan dat. De accommodatie zit vlakbij een winkelcentrum. Bij de accommodatie is voldoende ruimte om buiten te kunnen zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.