Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

7.3

Ik vind de verpleging niet 100 procent. Men is erg slordig en er wordt wel eens iets vergeten. Ook werkt men langs elkaar heen. De omgang met de medewerkers is goed; ze zijn aardig en behulpzaam. De afspraken worden niet altijd nagekomen. Ze zijn nooit op tijd en dan wordt er gezegd dat er te weinig personeel is. Mijn kamer is mooi, maar ik vind de badkamer sterk verouderd en klein. De kwaliteit van leven is goed en past bij mij. Ik vind dat er niet zo goed naar mij geluisterd wordt, ook als ik iets nodig heb. Dat vind ik jammer. Het eten is over het algemeen goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.