Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

9.8

Ik woon hier samen met mijn man. De afspraken worden goed nagekomen. Het personeel is, als het mogelijk is, altijd op tijd. De omgang met de medewerkers is heel goed. Ze zijn vriendelijk en ik krijg voldoende aandacht. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als ik iets nodig heb, dan wordt er voor gezorgd. De kwaliteit van leven is goed en past goed bij mij. De accommodatie is goed, alleen ik vind dat de schoonmaak beter kan. Voor mijn kamer hebben ze maar 20 minuten de tijd. De verpleging is goed. Ik heb veel zorg nodig, maar ze zijn hier heel goed voor ons. Het eten is hier prima. Er zijn hier veel activiteiten en daar doe ik graag aan mee. We hebben het hier goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.