Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

8.3

Ik woon hier samen met mijn vrouw. De omgang met de medewerkers is goed. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De verpleging is ook goed. De mensen zijn zeer deskundig en weten wat ze doen. Ik heb gelukkig niet veel zorg nodig. De afspraken worden goed nagekomen. Ik krijg mijn medicijnen op tijd en ik word gedoucht. De kwaliteit van leven is goed. Het sluit prima bij mij aan en past goed bij mij. De accommodatie is prima; ook beneden in het restaurant is het goed. Het eten is geweldig en smaakt prima. De schoonmaak kan beter. Mijn kamer is mooi, daar ben ik tevreden mee. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik hoef het maar te vragen en het wordt gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.