Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 19 juli 2017 interview

6.3

Mijn moeder woont hier. De afspraken worden vaak niet nagekomen. Bijvoorbeeld de zitplaats in de woonkamer. De deur staat daar geregeld op de tocht. Ik ben tevreden over de verpleegkundigen, maar ontevreden over de uitzendkrachten en sommige zusters. Zij weten veel te weinig over hun werkzaamheden. Het geregeld ziek melden draagt bij aan de onderbezetting van het personeel. De omgang tussen het personeel en mijn moeder is goed. Er wordt net als bij het nakomen van de afspraken niet altijd goed geluisterd. De accommodatie in de Breeje Hendrick gaat wel. Het is jammer dat mijn moeder geen kamer voor haar alleen heeft. Er wordt binnenkort als het goed is verbouwd. Ik hoop dat dit snel gaat gebeuren. In vergelijking met andere tehuizen is het hier wel beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.