Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk op 4 maart 2018

8.2

Mijn schoonmoeder is enkele maanden opgenomen geweest in dit verpleeghuis tot aan haar overlijden. In die periode is zij uitermate liefdevol verzorgd door het verplegend personeel. Heb door te zien onder welke omstandigheden deze mensen hun werk moeten doen (veelvuldige onderbezetting) ontzettend veel respect voor deze mensen gekregen. ook na het overlijden werd mijn schoonmoeder met alle egards verzorgd. Chapeau en duizend maal dank aan deze geweldige  mensen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick - Lekkerkerk

geplaatst op 6 maart 2018

Hartelijk bedankt voor deze prachtige waardering, doet ons goed! Er wordt heel hard gewerkt, maar bovenal wordt er hárt gewerkt. Hartelijk gegroet, Marjon Vonck, directeur

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Breeje Hendrick? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.