Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij - Gouda op 20 oktober 2019

9.7

Mijn tante heeft ruim drie en een half jaar gewoond op het Voordek, een somatische afdeling van dit zorgcentrum.Zij is al die jaren met eerbied en warmte bejegend. Natuurlijk kan de zorgverlening zelf altijd intensiever, maar dat ligt eerder aan de beschikbare middelen en mensen dan aan de verpleging zelf. Mijn tante heeft werkelijk geboft met zo'n goede en gemotiveerde instelling. Als mantelzorger heb ik me sterk ondersteund gevoeld. Ik werd betrokken bij activiteiten en uitgenodigd met bewoners/andere mantelzorgers over de plussen en minnen rond het welzijn te praten. Het heeft wel geduurd voordat er een vaste geriatrische arts kon worden aangesteld. Deze is zeer betrokken en communicatief. De online inzage in het zorgdossier verhoogd betrokkenheid en geeft rust want ik kan zien hoe het mijn tante vergaat per wacht. De toegang/receptie is optimaal. Ik heb me er thuis gevoeld. Compliment speciaal aan de EVV'-er, trouw, betrokken, bereikbaar. Mijn tante is er in alle rust overleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.