Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij - Gouda op 1 maart 2019

9.7

Mijn vader is vanwege dementie hier 6 weken op de gesloten afdeling geweest. Kwam via een spoedplaatsing binnen. Daarna in Bodegraven gaan wonen omdat daar plaats vrij kwam en hij dichter bij zijn vrouw kon wonen.Wij zijn warm onthaald en de zorg voor mijn vader is liefdevol en respectvol geweest. Dat was niet makkelijk omdat mijn vader helemaal van slag raakte en 's nachts niet kon slapen en onrustig was.Er is veel aandacht voor het eten en drinken. Bewoners worden hierbij betrokken voor zover dat mogelijk is. Het enige minpuntje was het delen van de toilet met de naaste bewoonster. De tussendeur was daarom vaak dicht.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.