Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij - Gouda op 14 november 2019

8.7
  • Ziekte van Parkinson

Vader woonde en overleed op afdeling De Sluis 3e verdieping. Wij zijn zeer tevreden over het inspelen op zijn gezondheidsproblemen. Tijdige signalering en goede informatie. Goede zorg door de arts en verpleegkundig specialist. Fijne verzorging en verpleging! Nog een speciale goede waardering voor de voedingsassistente die naast de zorg voor de maaltijden ook een goede band met vader hadden opgebouwd. Alle contacten met de Hanepraij waren voor ons ondersteunend zowel tijdens het leven als na overlijden van vader in De Hanepraij. Ook het uitgeleide doen en de aanwezigheid tijdens de uitvaart hebben ons goed gedaan. Kortom alles verliep soepel en vriendelijk. Ook dank aan de medewerkers van de receptie. Tevens dank voor de goede pastorale zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Hanepraij? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.