Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 19 december 2016 interview

8.3

Afspraken, die ik maak met de artsen en het verplegend personeel omtrent mijn moeder, worden goed nagekomen. Als er iets met mijn moeder is, wordt ik gemaild en zo nodig gebeld. Of ik word persoonlijk aangesproken wanneer ik er ben. Ook is er een keer in het jaar een Zorgplan gesprek, tussen de zuster, die voor mijn moeder verantwoordelijk is, de arts en mijzelf. Ik ben over alles eigenlijk tevreden. Mijn moeder heeft het hier enorm naar haar zin. Ze wordt goed verzorgd en dit geeft zij naar mij toe dan ook mondeling aan. Het personeel doet enorm haar best om het welzijn van mijn moeder te bevorderen. Zo wordt er door de activiteitenbegeleider heel veel activiteiten georganiseerd, waar mijn moeder graag aan deel neem. Zoals gym, filmmiddagen, artiesten, geheugen fitness en ook op de zaterdagen worden er activiteiten georganiseerd om ervoor te zorgen dat mijn moeder geen saai leven heeft. Wat ik een triest verhaal vind is dat er zoveel op de zorg wordt bezuinigd. Want ik merk echt dat er te weinig personeel op de afdelingen rondloopt. Op de dag valt het nog wel, maar ik merk dit vooral 's avonds. Want dan merk ik dat minder personeel voor verhoudingsgewijs meer patiënten moet zorgen.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.