Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 4 januari 2017 interview

8.3

Als ik iets vraag krijg ik meteen antwoord, als er afspraken zijn komt men die na. Ik ervaar dit als heel goed. Mijn moeder wordt goed verzorgd en begeleid. De aandacht van de verzorgers is goed en als er iets is en wij willen wat weten dan krijgen wij daar meteen antwoord op. Als de verzorgers iets vergeten zijn gaan wij naar een verzorger en dan wordt dat zo snel mogelijk opgelost. Denk aan een gehoorapparaatje waarvan de sterkte knopjes er niet goed op teruggezet zijn. De informatie wil een heel enkele keer niet goed gaan. Mijn moeder heeft wel eens een blaasontsteking, dat soms niet word doorgegeven aan mij, maar dat kan ik wel begrijpen vanwege werkdruk. In regel wordt er heel goed geluisterd, maar ik heb nooit veel vragen omdat mijn moeder heel goed behandeld wordt. De accommodatie is altijd schoon en het wordt altijd goed bijgehouden. Het ziet er gezellig uit bij de ingang, er zijn degelijke stoelen waar je lekker op kan zitten. Overal zijn gezellige zitjes in het gebouw. Er wordt veel gedaan om het gezellig te maken in het gebouw, denk dan aan bloemen, planten die er staan en geverfde bladeren op de ramen. Dus telkens seizoengebonden dingen. Ik vind het wel jammer dat zij gaan verbouwen, de bewoners moeten tijdelijk verhuizen en daar zie ik wel tegenop voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.