Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 februari 2017 interview

7.0

De verzorgers komen de afspraken wel na, maar ik zou wat meer communicatie willen. Bijvoorbeeld een gesprekje één keer per maand over hoe de situatie met mijn zus is. Mijn zus is wel tevreden. De verzorgers doen hun uiterste best en ze doen alles erg op tijd. Er is een schema voor het wassen en douchen. Mijn zus heeft altijd schone kleding aan en ze krijgt haar medicatie en eten op tijd. Ik vind dat de directrice alles heel goed organiseert en de touwtjes goed in handen heeft. Dat vind ik belangrijk. De accommodatie wordt in de zomer verbouwd. Het interieur is nu veel te oud, vies en ruikt muf. De badkamer is onhandig. Je kan niet in de badkamer komen met een rolstoel, want het is te klein en de deuren zijn te smal. We gaan met mijn zus nooit naar buiten, omdat ik bijna niet in de tuin kan komen met de rolstoel. Ik vind de tuin leuk. Er zijn zitjes, bankjes en een bewegingstuin, maar het is ontoegankelijk met de rolstoel.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.