Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 december 2016 interview

7.3

De verzorgers leven langs elkaar heen. Ze komen afspraken soms niet na en ze noteren niet altijd alles in het boek. Er zijn heel weinig activiteiten, omdat er te weinig personeel is. De verzorgers kunnen daar niks aan doen, want die hebben andere dingen die ze moeten doen. Bepaalde meiden gaan heel lief met mijn moeder om. Het gebouw is best wel netjes en het is altijd schoon. De Reehaven wordt volgend jaar verbouwd. Mijn moeder moet dan tijdelijk verhuizen. De zorg gaat gelukkig wel mee en daar ben ik erg blij mee. De verzorgers bellen mij als er wat is en de dokter belt mij ook weleens over hoe het met mijn moeder gaat. De dokter bespreekt ook samen met mij en de verzorgers het behandelplan. Ik ben daar heel blij mee, want ik vind het heel belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt met elkaar.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.