Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 december 2016 interview

7.7

Er zijn dingen die beter kunnen maar daar zullen ze dan geen tijd voor hebben. Bijvoorbeeld de persoonlijke verzorging van mijn familielid kan wel beter. Het verzorgen van zijn haar en het scheren kan netter. Als er wat met hem is dan zijn de medewerkers zo geduldig en behulpzaam. Ze zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat hij weer blij wordt. De informatie vind ik te kort. We moeten echt overal informatie vragen en dat kan zeker beter naar de mantelzorgers toe. Hij heeft een eigen kamertje en als hij daar behoefte aan heeft dan kan hij op zijn eigen kamer verblijven. Hij heeft een eigen doucheruimte en toilet die helemaal aangepast is. Hij zit daar helemaal in zijn eigen energie en dan komt hij tot rust. Dat is prima voor hem. We zijn met elkaar en met de medewerkers op zoek gegaan naar zijn behoeftes met wat hij leuk vindt. Die lijst hangt nu op zijn kamer. Dat vind ik heel bijzonder.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.