Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 19 december 2016 interview

7.5

Er zijn wel eens lichte botsingen tussen mijn oom en het verzorgend personeel. Naar het toilet gaan duurt te lang voor mijn oom, voor zijn gevoel moet hij te lang wachten voordat er iemand komt om hem te helpen, door de drukte kan dat natuurlijk niet altijd. Met vragen kan ik altijd bij het verplegend personeel of afdelingshoofd terecht. Dit ervaar ik als prettig. Mijn oom wordt hier goed verzorgd, dat is te merken aan zijn stemming, hij heeft het hier naar zijn zin. Alles is ook te lezen in zijn zorgdossier. Als er problemen zijn, dan kan je altijd bij hun terecht. Deze afdeling wordt verbouwd en mijn oom ziet hier erg tegenop. Hij is bang dat hij een kleinere kamer terug krijgt en dat er geen plaats meer is voor zijn eigen spulletjes.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.