Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 19 december 2016 interview

8.2

Het verzorgend personeel vind ik echt geweldig. Ze staan altijd voor ons en haar bewoners klaar. Het kader daarentegen ben ik minder enthousiast over. Mijn moeder was de laatste anderhalf jaar bedlegerig en zij hebben er alles aan gedaan om het haar zo comfortabel mogelijk te maken. Ik weet dat er eigenlijk te weinig personeel is om alle bewoners voldoende aandacht te geven, maar hoe ze het doen doen ze het. Ik maak daar een diepe buiging voor. Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder zijn in het afgelopen jaar overleden binnen de instelling en er was geen personeelslid die even naar de uitvaart toe kwam. Dit ondanks het feit dat zij daar toch wel lange tijd gewoond hebben. Dit vind ik een kwalijke zaak. Ik begrijp dit niet zo goed. De nazorg na een overlijden laat te wensen over. Ze condoleren je en in dezelfde zin melden ze dat de woning binnen 5 dagen leeg moet. Dit heb ik als zeer cru en vervelend ervaren. Ik had graag gezien dat hier wat meer tijd voor was gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.