Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 6 december 2016 interview

7.3

Ik ben dik tevreden over mijn kamer en kan goed uit de voeten met mijn hulpmiddelen. De badkamer is wel te klein maar ze gaan hier verbouwen dus hoop ik dat hij groter wordt. Over de schoonmaak heb ik niet veel klachten. Activiteiten wordt hier genoeg gedaan. Gymen, zingen met een koor, Bingo er is altijd wel wat. Het eten is wel aardig maar je moet vaak lang wachten. Je kan elke dag kiezen uit 2 menu's. Ze komen hier afspraken goed na, alles is te bespreken. Als ik bel komen ze wel maar in de nacht duurt het schandalig lang, volgens mij loopt er maar 1 zuster in de nacht. Soms laten ze je wat lang op de po zitten. De meeste zusters zijn wel aardig maar sommige kunnen wel kattig doen. Luisteren kunnen ze hier wel goed en ze nemen mij dan ook echt serieus. Informatie met betrekking van de verbouwing is hier slecht, je wilt graag weten hoe of wat en wanneer. Ik hoop wel dat na de verhuizing ik weer terug mag naar de Reehorst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.